dimecres, 3 de novembre del 2010

Un AlTrE tEsTs

  ¿¿¿Quina edad aparentes segons la teva actitud???


1 quan estas a casa teva t'agrada ....
 
a) Escriure i fer la tasca
b)Anar a la compu i escoltar música
c)Mirar televisió a la babalà!

2 Si els teus amics et conviden a sortir tu .... ?
 
a)Em quedo i convido a una que no alla anat
b)Em quedo a casa llegint
c)Ovio vaig i em poso re bonica!

3 Els nois t'agraden ....
 
a)Bufons, simpàtics i graciosos
b)molt bufons
c)Serior i amb bona personalitat

4 D'berenar preferiu:
 
a)Llet amb galetes
b)El que vengaa, però que m'agradi!
c)un cafe

5 Com creus que t'anirà
 
a)Emm no see
b)Ho vaig fer per passar una estona
c)Re !

Posa els resultats en un comentari i et diré quina edad aparentes segons la teva edad!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada